Tuesday, October 23, 2007

See, I was right

The Herald has apologised over this. This confirms that the source of the Herald's story was more likely to be the site I linked to yesterday, not any goss within parliament.

If that is the case, why wasn't this published in August/September when many of us knew about it? The answer is because it was as unverified as when the HoS published it. That is why I havenever blogged about it until this weekend.

This site is Big News, not Big Rumours.
Hat Tip Catcus Kate

No comments: